dinsdag 18 maart 2008

- Ilse in de hoofdrol

Papa heeft een weekje vrij om nog even met z’n drieën thuis te zijn voordat Ilse naar de kinderopvang gaat. Mama zit al erg in haar maag met de kinderopvang, ik weet zeker dat daar nog wel over geschreven gaat worden op de weblog. Maar nu is nu en nu is papa vrij. Ilse heeft natuurlijk meer tijd dan in normale werkweken met mij doorgebracht, maar ik ben ook hard bezig geweest op de computer. We hadden namelijk wat filmpjes gemaakt sinds de geboorte en sommige stukjes waren best leuk. Dus wilde ik iets maken wat ik op de weblog kan laten zien.
Hier is het resultaat, de eerste film met Ilse in de hoofdrol: (klik op de ►-knop)

Je kunt goed zien in de film dat Ilse behoorlijk is gegroeid, en de film eindigt met het vinden van haar knuistjes om op te sabbelen. Dit was enkele dagen geleden opgenomen. We denken dat het niet meer lang zal duren voordat ze haar duimpje vindt.
Ook het lachen begint te komen. Zo nu en dan trekt ze met open mond haar mondhoeken op en is er heel kort een grote lach te zien. Het is nu nog kortstondig, hoe gek papa en mama ook doen om te proberen het nog een keer te kunnen zien….
Over een paar dagen krijgt Ilse weer voor de tweede keer haar prikjes. Vorige keer had ze er niet veel last van, behalve op het moment van prikken zelf. Hopen dat het deze keer ook zo gaat.

Verder gaat alles goed met ons. Ilse eet goed, heeft veel minder last van krampjes dan enkele weken geleden, ze speelt regelmatig een tijdje achter elkaar zelf in de box en slaapt meestal door van ongeveer 8 á 9 uur ’s avonds tot 6 á 7 uur ’s ochtends. Mama houdt zich ook prima, soms (heel soms moet ik van haar zeggen) slaapt ze overdag wat bij, bij voorkeur met Ilse op schoot erbij. En papa heeft helemaal niets te klagen, hier en daar wat dingetjes in en om het huis doen en soms met Ilse spelen. Ik ben zelfs gisteren voor het eerst sinds de geboorte van Ilse weer eens naar buiten geweest met de fotocamera.

Sander.

1 opmerking:

Corry Tindal zei

Hallo Betty en Sander,

Vandaag jullie site bezocht. Wat ziet het er goed uit. De foto's zijn prachtig en het filmpje vind ik geweldig.Wij wensen jullie veel geluk liefde en gezondhied toe met jullie lieve meisje.

Groetjes,
Corry, Hans, Yvenca en Tanya Tindal

ps. Ga zeker vaker jullie site bezoeken.